brandosnejtack

Direktlänk till inlägg 22 november 2012

Vad vi tycker om Brandos!

Av Micke - 22 november 2012 15:25

Hej igen kära läsare, här kommer några fler som har erfarenheter av att handla på Brandos! fortsätt skicka in, ni får tycka precis vad ni vill     hälsningar /Micke. Och glöm inte delta i vår omröstning i menyn till vänster!


Jag har också köpt skor på Brandos, två gånger. Första gången var jag asnöjd, mina kängor levererades snabbt och allt var bra. Andra gången blev leveransen försenad och kundtjänst var verkligen inte till någon hjälp. Jag fick ingen information och hon som svarade (en sur kärring??) var hur otrevlig som helst. Kanske vi har råkat ut för samma person??? Ingen aning, jag tänker iaf aldrig mer handla på Brandos.


Hälsn.

Marie från Stockholm :-)


Hej Micke, tråkigt att du är så missnöjd med Brandos. Jag kan dock inte hålla med dig. Det kändes lite nervöst att beställa skor på nätet, men jag provade! Skorna kom efter 2 dagar vilket var snabbt! Jag beställde 2 par skor och ett par kängor, skorna passade perfekt men jag fick returnera kängorna. Men det är gratis retur så det var inte så farligt. Jag fick dom nya kängorna efter bara några dagar och dom passade perfekt. Summa summarum är jag jätte nöjd. Kommer säkert handla på Brandos fler gånger   


Hälsar Simon/Göteborg


Men du, jag har oxå blivit blåst på returen! Verkar vara ett vanligt sätt att lura kunderna på. Jag beställde ett par Vagabond. Dom passade visserligen bra men lädret hade inte alls samma färg som på bilden. Dom såg helt enkelt dassiga ut, så jag skicka tebax dom. Efter några veckor satte dom tebax pengarna på mitt konto men hade dratt av 100 kr för att jag använt annan kartong än deras. Men detta är inte sant! Brandos ljuger!

Tyvärr lär jag väl aldrig få dom pengarna tebax men jag kommer granterat aldrig mer att handla där heller!!


Mvh

Evvelina från Skåne



Jag skulle aldrig beställa skor från Brandos. Skorna är hårda och av dålig kvalitet.


Skrivet av Majsan



Tjena Micke, kul initiativ! Jag beställde skor från Brandos en gång, och jag säger ALDRIG MER! Jag beställde ett par Mustang men fick två stycken vänsterskor. Gissa om jag var förvånad! Jag kontaktade kundtjänst och dom sa inga problem, skicka skon i retur, vi står för frakten.


Så det gjorde jag men sedan hände ingenting och tiden bara gick så till slut tröttnade jag och upphävde köpet. Kan tillägga att jag fick alla pengar tillbaka men oavsett känns företag inte riktigt seriöst, kommer aldrig mer att köpa något av dom!! 


Hälsningar

Kim från Borås


OK skor, bra utbud och rimliga priser. Leveransen tog lite längre tid än förväntat, men annars OK. Ger Brandos godkänt.


A i Kalmar


Brandos kundtjänst är verkligen usel! Om kunderna är missnöjda ska inte kundtjänstpersonalen ifrågasätta kundernas uppgifter och börja tjafsa emot!! Visst låter det bra att beställa skor på nätet, det är enkelt smidigt osv...MEN när saker inte fungerar eller något går snett vill man kunna prata med en riktig människa. INTE lyssna på en "robot", skärpning Brandos!


Kamilla/Sthlm 

 
 
Ingen bild

UncleBob

23 november 2012 13:11

http://www.youtube.com/watch?v=pILigKffU4g
Titta på klippet och ställ dig själv en fråga:
Vad fan har dessa muppar med att göra vilket parti du röstar på?
Har själv aldrig köpt något av Brandos. Jag röstar på SD och uppmanar alla att bojkotta detta åsiktsförtryckande företag.
Herregud, DDR gick i graven för över tjugo år sen. Lär dom sig aldrig?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Micke - 3 oktober 2013 09:13

Brandos på väg mot konkurs??? Konsumentupplysningssajten prisjakt länkar inte längre till Brandos hemsida. Som orsak anger man konkursansökan. Om detta stämmer har Brandos ansökt om konkurs. Någon som vet mer??   Senaste skrivna kommentaren på ...

Av Micke - 13 september 2013 14:39

Här kommer Brandos nya reklamfilm!   Missa den inte!!!   Ha en skön helg!!! /Micke    ...

Av Micke - 3 september 2013 19:08

Brandos försöker att blåsa sina leverantörer på 67,5 miljoner Ja, det är faktiskt vad Brandos försöker att uppnå när man uppmanar leverantörerna att skriva av 75 % av skulderna på 90 miljoner. Och det finns inte ens några garantier för att leverant...

Av Micke - 30 augusti 2013 12:03

Tycker för närvarande 1,4 % av våra besökare!! Vad tycker du? Vi vill veta sin åsikt! Fortsätt gärna att rösta i menyn till vänster. Det känns lite som att påståendet om att 99,99 % av Brandos kunder skulle vara nöjda är liiiiite överdrivet! Rätt...

Av Micke - 21 augusti 2013 19:44

EXTRA EXTRA EXTRA Noll förtroende för Brandos! En av Brandos borgenärer kräver nu via Stockholms tingsrätt att företagsrekonstruktionen upphör. Borgenären, som är en av flera hundra, kritiserar Brandos och dess rekonstruktör för bland annat brist...

Presentation

Vi tar fajten mot Brandos!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Brandos?
 Ett bra och seriöst företag
 Ett OK företag
 Ett mindre bra företag
 Ett oseriöst och otrevligt företag

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards