brandosnejtack

Alla inlägg den 26 november 2012

Av Micke - 26 november 2012 18:23

Säger våra läsare! Tack alla ni som deltagit i omröstningen!  Av 253 personer som röstat skulle 92,1 % absolut inte vilja beställa några skor från Brandos. 5,5 % är tveksamma, 0,0 % skulle kanske göra så, medan 2,4 % har svarat gärna. Nu startar vi en ny omröstning! Vad skulle du göra om den goda fen plötsligt svingade sitt trollspö och du fick ett par Brandos-dojor?? Besvara gärna frågan i menyn till vänster!


Några fler läsarkommentarer:


Skorna jag beställde från Brandos luktade konstigt. Jag fick huvudvärk direkt av den fräna intensiva lukten, fick skicka tillbaka skorna. Du som ska beställa skor på nätet, tänk på att snygga bilder på webben inte säger allt!!


Frida 


Schollsandalerna från Brandos är helt OK, leveransen kom i tid (vissa klagar på förseningar, kanske jag hade tur?) Ett av spännena var lite avskavt men annars var sandalerna helt OK! :-)


NN i Halmstad


Köpte ett par kängor nu i höstas. Ena sulan lossnade efter bara en månad, verkar inte vara någon toppkvalitet direkt trots att kängorna kostade nästan 800 spänn. Efter långa diskussioner med Brandos kundtjänst fick jag ett par nya kängor men av ett helt annat fabrikat som jag abolut inte vill ha!! Aldrig mera Brandos!!! Tack Micke för en bra blogg och att du avslöjar allt buffel & båg!!


Anna


Hej Anna, Tack!   Berömmet värmde /Micke


Dålig hantering av returer

Första gången jag beställde skor och skulle returnera dessa dröjde det väldigt länge innan jag tillbaka pengarna. Jag kontaktade Brandos och till slut fick jag mina pengar tillbaka. När jag nu skulle ge Brandos en chans till var det samma visa igen! Returer är inget Brandos är bra på!


Miriam





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vi tar fajten mot Brandos!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Brandos?
 Ett bra och seriöst företag
 Ett OK företag
 Ett mindre bra företag
 Ett oseriöst och otrevligt företag

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards