brandosnejtack

Alla inlägg den 24 november 2012

Av Micke - 24 november 2012 18:46

Kära läsare,


snälla hjälp oss sprida information om denna blogg så att vi tillsammans kan öka trycket mot Brandos!

http://brandosnejtack.bloggplatsen.se/


Fler och fler vågar nu gå ut och berätta om sina erfarenheter från detta företag. Vi har redan haft nästan 1500 unika besökare! Hjälp till att avslöja hur Brandos lurar sina kunder. Fortsätt mejla in dina erfarenheter, tillsammans gör vi skillnad! Ha en fortsatt skön helg /Micke   

Av Micke - 24 november 2012 10:56

Hej alla läsare!!! Vid frukostbordet kom minstingen, vi kallar honom Kevin på något nytt. Kevin kivas med storsyrran Amanda. Amanda vägrar att sträcka sockret till Kevin. Plötsligt kläcker Kevin ur sig: -"Är du helt Brandos??". Ja kära läsare, som ni förstår är företaget Brandos något som väcker starka känslor i vår familj, vilket kanske inte är så konstigt!??


Mejlen och kommentarerna fortsätter strömma in. Tack alla, ni är himla goa!    Tyvärr får jag in en del oseriösa och otrevliga kommentarer ibland. Så därför måste jag förhandsgranska alla kommentarer, tyvärr. Hoppas ni har förståelse för det! Kan ana att vissa är lite sura på oss (Brandos??) och att sanningen svider, men tro inte att jag slutar blogga för det!! /Micke


Några fler kommentarer från andra som handlat hos Brandos:


Hej Micke.

Jag beställde par Eagle av Brandos: Skorna kom fram efter en vecka vilket jag tycker var i senaste laget, det står på deras hemsida att leveranstiden är 2-3 arbetsdagar. Sedan visade sig att skorna var skadade, där fanns ett stort jack i ena högerskon, som om någon gått löst på skon med en vinkelslip. Tyvärr var det svårt att komma fram på deras kundtjänst. Dom verkar typ vara underbemannade och hon som jag pratade med verkade stressad. Det kändes lite som att jag inte blev tagen på allvar. Jag valde att upphäva köpet och kommer aldrig mer att handla där. Det företaget känns inte seriöst!


K i Nacka


Brandos är ändå OK tycker jag, förstår inte att alla är så negativa! fick mina skor efter 3 dagar och allt funkade perfekt!

Mvh
Stina i Linköping 

Köpte ett par sandaler i somras, dom höll i 2 veckor, aldrig mer Brandos

Skrivet av Sonja

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vi tar fajten mot Brandos!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Brandos?
 Ett bra och seriöst företag
 Ett OK företag
 Ett mindre bra företag
 Ett oseriöst och otrevligt företag

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards