brandosnejtack

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Micke - 29 november 2012 08:57

Detta tycker Brandos kunder:


De skickade mig fel sko!

De skickade mig fel sko och vid retur fick jag bara åter för ett par skor trots att jag lämnade åter två par! Värdelöst, ska aldrig köpa via Brandos igen.

/Maria


Inte bra Brandos!

Beställde skor för första gången och sista av Brandos.se
Har sett via dessa omdömessidor att leveranstiden ibland inte varit den bästa..


Snabbt och smidigt
enkelt att beställa. Lite bättre priser är att önska.

/Davor  


Skorna håller inte bra kvalitet!

Fick hem mina skor som höll typ i 1 vecka!
Sedan lossnade klacken!
Borde inte skor man köper för dyra pengar hålla lite längre?
Är så besviken så jag mår dåligt, sedan ringer man kundsupporten och de avfärdrar mig med otrevliga ord!
Trodde jag hörde i syner när de bad mig handla någon annstans!
Vill de inte ha fler kunder eller vad är problemet?
Detta företag måste vara ett av Sveriges sämsta påhitt genom historien.

Om ni måste ha nya skor ta mitt råd undvik BRANDOS!
köp hellre skor från någon gatuhandlare i Thailand för 5 kr!

Mina skor kostade 500 kr men jag orkar inte bråka mer med detta löjliga företag!

Undvik detta företag, om du inte vill bli lurad
Måste sluta innan jag blir för arg!

Skrivet av Cassandra

Inte bra Brandos!
Då vi är en småbarnsfamilj och vardagen gör att det är svårt att hinna med "spring i butiker", såg jag detta som ett utmärkt tillfälle att kunna köpa skor till sig själv samt barn. Men för att se om de lever upp till vad de lovar gjorde jag först ett testköp till mig själv. Tyvärr fallerade hela köpet.


Var noga med att se om skorna fanns i lager vilket de var.
Då en vecka passerat och jag fortfarande inte fått något mail från Brandos om att leveransen var påväg och leveransstatus var fortfarande "Utleverans skapad", kontaktade jag kundtjänst för avbeställning.
Får svar från deras kundtjänst att de tyvärr ej kan annullera ordern då den redan är packad och skickad. Detta var en ren lögn då jag inte fått besked att leveransen gått iväg samt att inga skor har dykt upp än.


Skickar ett nytt mail där jag ber dem att annullera ordern och inte skicka skorna. Får nytt svar från kundtjänst ett par dagar senare där de förklarar att pga de flyttar till större lager är det en längre leveranstid. Det har jag full förståelse för.


Men varför svara att leveransen är skickad då den inte är detta. Varför inte annullera ordern trots att jag bett dem göra detta nu 2 gånger? Ska jag verkligen behöva be dem en tredje gång att makulera min beställning.. Tror inte jag får svar den här gången. Blir snarare en mer komisk sak att se när de "redan skickade" skorna dyker upp.


Några fler beställningar från Brandos.se blir det inte!


Skrivet av PL


Helt kasst!

Fick inga varor och efter påminnelse fick jag pengar tillbaka! Kommer aldrig mer handla på Brandos.se och kommer inte rekommendera dom till någon! Kass tyvärr kunde man ju inte ge minus betyg, minus betyg från mig!!!!

/Björn


Brandos svarar:

Hej Björn,


Vi beklagar verkligen att du inte fick dina beställda varor, då något blev fel under leveransen.
Våra kunder ska absolut inte behöva be om sina pengar utan det ska skötas automatiskt, men då skorna försvunnit behövde vi göra återbetalningen manuellt. Vi hoppas på att du vill återkomma till oss framöver då detta inte tillhör det normala och skickar dig en kompensation.


Med vänliga hälsningar,
BRANDOS.se

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Vi tar fajten mot Brandos!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Brandos?
 Ett bra och seriöst företag
 Ett OK företag
 Ett mindre bra företag
 Ett oseriöst och otrevligt företag

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards