brandosnejtack

Direktlänk till inlägg 26 juni 2013

Karl-Johan Pantzar borde skämmas!

Av Micke - 26 juni 2013 19:54

Misstag och förseningar? Pyttsan!!

Karl-Johan Pantzar, direktör på Brandos hävdar nu att det inte funnits några avbrott i leveranserna och skyller förseningar och utebliven betalning för returer på "misstag" och "förseningar". Dålig stil Karl-Johan att du försöker släta över och skylla ifrån dig! Du hade chansen att be era kunder om ursäkt, men du tog den inte! Vi vet ju att Brandos lurat massor av sina kunder och att åtskilliga kunder betalt för varor som aldrig levererats och returer som inte återbetalts. Och vad kan detta bero på??? 


Advokat Kent Hägglund, Brandos rekonstruktör, menar att det syns ljus vid horisonten och att det kanske trots allt går att rädda Brandos. Tillåt mig tvivla. I skrivande stund tror 94,9 % av de som deltagit i vår senaste omröstning att Brandos kommer att gå i konkurs. Och vad tycker ni som läser detta: Ska Karl-Johan Pantzar be om ursäkt??? Medverka gärna i vår nya omröstning i menyn till vänster.


Ha en fortsatt skön vecka!   

/Micke     


Källa: http://www.dinside.no/917565/brandos-i-pengetrobbel

 
 
Ingen bild

Ildiko

26 juni 2013 22:50

Köpte skor hos Brandos, allt var OK men kommer inte handla hos dom igen, känns lite som "russian roulete" just nu

 
Ingen bild

Sven-Erik

27 juni 2013 07:13

Fredrik Juto ska oxå be om ursäkt!!

 
Ingen bild

Sanna

28 juni 2013 11:17

Jag väntar fortfarande på drygt tusen kronor som Brandos lovade att jag skulle få tillbaka för en retur. Tycker det är uselt att man inte kan ringa dom och det tar aaaaslång tid att få svar via mejl.

Hälsningar/Sanna

 
Ingen bild

Marianne

28 juni 2013 12:23

Gogglade på Brandos och hittade denna sidan av en slump. Det verkar vara många som drabbats av uteblivna/försenade betalningar av returer och andra problem. Jag har själva beställt skor hos Brandos flera gånger och min erfarenhet är att allt funkar jättebra så länge man inte får problem med sin order. Och det hände mig för en dryg månad sedan när jag beställde lite sandaler och sommarskor. Redan när ordern skapades blev något fel och det slutade med att jag fick helt andra skor/storlekar än jag beställt. I normala fall hade detta säkert inte varit något problem MEN precis som många skriver är det nästan helt omöjligt att komma i kontakt med Brandos.

Ringa går ju inte och hur kul är det att skriva ett jättelångt mejl för att reda ut allt trassel som Brandos själva har skapat (pga ett fel på deras webbplats/lager???). Hur som helst ångrade jag köpet men Klarna vill fortfarande ha betalt för skorna som jag skickade tillbaka. Kommunikationen mellan Brandos och Klarna verkar inte heller fungera. Aldrig mer säger jag bara. Brandos har ett bra sortiment och ok priser men deras service ligger på minusnivå.

Marianne i Västerås

 
Ingen bild

Veni vedi veci

18 juli 2013 09:33

Sven-Erik: Exakt, fredrik juto ska också be om ursäkt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Micke - 3 oktober 2013 09:13

Brandos på väg mot konkurs??? Konsumentupplysningssajten prisjakt länkar inte längre till Brandos hemsida. Som orsak anger man konkursansökan. Om detta stämmer har Brandos ansökt om konkurs. Någon som vet mer??   Senaste skrivna kommentaren på ...

Av Micke - 13 september 2013 14:39

Här kommer Brandos nya reklamfilm!   Missa den inte!!!   Ha en skön helg!!! /Micke    ...

Av Micke - 3 september 2013 19:08

Brandos försöker att blåsa sina leverantörer på 67,5 miljoner Ja, det är faktiskt vad Brandos försöker att uppnå när man uppmanar leverantörerna att skriva av 75 % av skulderna på 90 miljoner. Och det finns inte ens några garantier för att leverant...

Av Micke - 30 augusti 2013 12:03

Tycker för närvarande 1,4 % av våra besökare!! Vad tycker du? Vi vill veta sin åsikt! Fortsätt gärna att rösta i menyn till vänster. Det känns lite som att påståendet om att 99,99 % av Brandos kunder skulle vara nöjda är liiiiite överdrivet! Rätt...

Av Micke - 21 augusti 2013 19:44

EXTRA EXTRA EXTRA Noll förtroende för Brandos! En av Brandos borgenärer kräver nu via Stockholms tingsrätt att företagsrekonstruktionen upphör. Borgenären, som är en av flera hundra, kritiserar Brandos och dess rekonstruktör för bland annat brist...

Presentation

Vi tar fajten mot Brandos!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Brandos?
 Ett bra och seriöst företag
 Ett OK företag
 Ett mindre bra företag
 Ett oseriöst och otrevligt företag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards