brandosnejtack

Direktlänk till inlägg 13 september 2013

Brandos nya reklamfilm!!! ;-)

Av Micke - 13 september 2013 14:39

Här kommer Brandos nya reklamfilm!


Missa den inte!!!




Ha en skön helg!!!

/Micke   

 
 
Ingen bild

Carina Hjalmarsson

13 september 2013 22:06

Jag har beställt skor hos Brandos många gånger både till mig själv och till övriga familjemedlemmar. Överlag har vi väl varit rätt nöjda, inte minst för att Brandos har ett så omfattande sortiment.

Men jag tycker att deras service har försämrats det senaste året. Deras hantering av returer tar alldeles för lång tid, man kan inte få tag på dem via telefon och de svarar på mejl kanske efter tidigast 2-3 dagar om man har tur. Så ska det inte vara! När man handlar på nätet ska man inte behöva vänta i flera dagar på ett enkelt besked eller i flera månader på att få pengar tillbaka i samband med returer.

 
Ingen bild

Joakim

16 september 2013 10:34

Jag röstade på SD i kyrkovalet. Får jag inte längre handla hos Brandos nu???
http://www.youtube.com/watch?v=mzm4osyyXi4

 
Ingen bild

Sven-Erik

16 september 2013 19:43

Joakim! NEJ du och för närvarande ca. 9-15 % av Sveriges befolkning får inte handla hos Brandos. Detta måste vara unikt! Ett företag som frivilligt går miste om hundratusentals potentiella kunder. Men antagligen går Brandos verksamhet så pass bra att de anser sig ha råd med detta...hahaha

 
Ingen bild

Katarina Hansson

17 september 2013 15:29

Hejhej tack för en bra blogg! :-) 899 spänn kostade skorna hos Brandos. Ena klacken gick av nästan direkt. Detta är tydligen mitt eget fel och inget som täcks av garantin. Brandos suger! Varning för dessa skojare!

Kram Katta

 
Ingen bild

Ingela

30 september 2013 09:17

Vad händer med Brandos? Konkurs??? Beställde skor för över en vecka sen, betalade online via kortbetalning. Orderstatus står som levererad men när jag söker på kollinr. hos Schenker får jag bara upp ett felmeddelande. Och jag får inte tag på Brandos! Är orolig för mina pengar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Micke - 3 oktober 2013 09:13

Brandos på väg mot konkurs??? Konsumentupplysningssajten prisjakt länkar inte längre till Brandos hemsida. Som orsak anger man konkursansökan. Om detta stämmer har Brandos ansökt om konkurs. Någon som vet mer??   Senaste skrivna kommentaren på ...

Av Micke - 3 september 2013 19:08

Brandos försöker att blåsa sina leverantörer på 67,5 miljoner Ja, det är faktiskt vad Brandos försöker att uppnå när man uppmanar leverantörerna att skriva av 75 % av skulderna på 90 miljoner. Och det finns inte ens några garantier för att leverant...

Av Micke - 30 augusti 2013 12:03

Tycker för närvarande 1,4 % av våra besökare!! Vad tycker du? Vi vill veta sin åsikt! Fortsätt gärna att rösta i menyn till vänster. Det känns lite som att påståendet om att 99,99 % av Brandos kunder skulle vara nöjda är liiiiite överdrivet! Rätt...

Av Micke - 21 augusti 2013 19:44

EXTRA EXTRA EXTRA Noll förtroende för Brandos! En av Brandos borgenärer kräver nu via Stockholms tingsrätt att företagsrekonstruktionen upphör. Borgenären, som är en av flera hundra, kritiserar Brandos och dess rekonstruktör för bland annat brist...

Av Micke - 18 augusti 2013 21:47

Ja det tycker så långt 94,9 % av våra läsare! Finns det verkligen någon vettig människa som på allvar tror att 99,99 % av Brandos kunder skulle vara nöjda?? Tillåt mig tvivla...Och fortsätt gärna att rösta i menyn till vänster om du ännu inte har ...

Presentation

Vi tar fajten mot Brandos!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Brandos?
 Ett bra och seriöst företag
 Ett OK företag
 Ett mindre bra företag
 Ett oseriöst och otrevligt företag

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards