brandosnejtack

Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av Micke - 12 augusti 2013 22:56

EXTRA EXTRA

Martin X tycker till om en ev. konkurs, Brandos ledning med mera


Hej jag jobbar på Brandos lager. Jag tycker det är trist att många här önskar att Brandos ska gå i konkurs. Det skulle innebära att vi alla som jobbar här blir av med våra jobb och många av oss (jag t.ex.) har familj att försörja. Jag törs inte berätta mer för jag måste förbli anonym.


Jag kan dock hålla med om att vår ledning borde agerat bättre än de gjorde. Himla trist att FJ och KJP lade ut den där filmen efter valet 2010 som fick en sån enorm spridning. Det var inte bra för Brandos! Och ironin i det hela är att flera av oss som jobbar här sympatiserar med SD. Tack för ordet!


Martin X Måndag 12 aug 15:03


Tack Martin för att du hörde av dig till oss! Mycket intressant att läsa. Jag kan faktiskt känna sympati för Brandos personal. Det känns som att deras ledning helt har misslyckats med sitt jobb. Överhuvudtaget verkar Brandos ledning just nu vara drabbad av handlingsförlamning. Varför går dom inte ut och agerar?? Brandos tycks vara nära konkurs och personalen måste ta hela skiten när ledningen inte tar något ansvar.


Jobbar du också på Brandos eller har du annan information som kan vara intressant för bloggen? Hör gärna av dig!


Ha en fortsatt skön vecka!

/Micke    

Presentation

Vi tar fajten mot Brandos!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om Brandos?
 Ett bra och seriöst företag
 Ett OK företag
 Ett mindre bra företag
 Ett oseriöst och otrevligt företag

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards